torsdag, mars 27, 2008

Jag är ytlig men mitt hjärta är gott

Jag gjorde SR Kulturradions test för att se vilken kulturtyp jag är:

"Grattis! Du är en rastlös populärkultursknarkare!
Helgerna ägnar du åt att ladda ned kompletta säsonger av Entourage och på nätterna drömmer du om McDreamy. Du har förmodligen gått Kulturvetarlinjen men vill börja tjäna pengar och hoppas på jobb på något produktionsbolag. Du är lite ytlig men ditt hjärta är gott och du är en uppskattad kollega och middagsgäst.

Dina program: Nya Vågen, Kino
Prova även: K1 och K2."

Bah. Ytlig kan du vara själv.
Gör testet här.
Hittat hos Lydia.
Andra bloggar om: , , , , , , ,

2 kommentarer:

Ursula sa...

och jag som trodde att jag var speciell! ytligt var det ..

Anonym sa...

Det var ett roligt test - tack för tipset! Resultatet som jag fick var träffande...;)