måndag, augusti 25, 2008

Betnér, Soneby och Krull på äventyr

Första trailern för I ditt ansikte är här. Min magängslighet gör sig påmind. Men jag måste nog smygkika ändå. Särskilt Aftonbladetavsnittet tror jag på. Journalister som får skit har jag inga problem med. Svälj, tacka och ta emot för bövelen.



I ditt ansikte är alltså ett humorprogram med Magnus Betnér, Martin Soneby och Bobbo Krull som bygger på konfrontation. Inget bakom-ryggen-snack här inte. Premiär 15/9 på Kanal 5.
Fler TV-nyheter i höst kan du läsa om här.
Andra om , , , , , ,

3 kommentarer:

Per sa...

Verkar kul även om herr Krull är roligare i radio än på TV.

MEN, jag kan inte låta bli att lyssna på tjejen som läser trailern. Vad är det med rösterna på dom som läser den här typen av teasers? Vi slipper ju den gamla TV4-mannen numera men den rösten var inte mycket bättre.

Anonym sa...

Åh jag blir ju nervös bara jag ser trailern! Lär titta på programmet men jag kommer nog ha en kudde som skydd när det blir för jobbigt.

Sara Ödmark sa...

Jag håller med. Zappen i högsta hugg för att kunna klicka bort mig i kritiska lägen...